رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران، گفت؛

فعالیت ۹۲ درصد از واحدهای صنعتی شهرستان مهران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران، گفت: از ۵۶ واحد تولیدی صنعتی مهران، تعداد ۵۴ واحد با اشتغال‌زایی ۳۷۳ نفر فعال هستند که بیش از ۹۲.۸۶ درصد از واحدهای تولیدی فعال را شامل می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۸۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرزاد مرادی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران، گفت: شهرستان مهران دارای ۵۶ واحد تولیدی صنعتی در حوزه جغرافیای شهرستان و نیز در شهرک صنعتی مشغول به فعالیت و... بوده که از این تعداد ۵۴ واحد با اشتغال‌زایی ۳۷۳ نفر از جوانان منطقه در حال تولیدی و ۴ واحد نیز غیرفعال هستند؛ با این توصیف بیش از ۹۲.۸۶ درصد از واحدهای تولیدی شهرستان مهران فعال و ۷.۱۴ غیرفعال هستند.

وی افزود: ۴ واحد نیز غیرفعال بوده که در حال بررسی مسائل و رفع مشکلات این واحدها با طرح در جلسات کارگروه رفع موانع تولید شهرستان هستیم.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران، ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده، تعداد ۴ واحد تولیدی دیگر که قبلا راکد بودند، با میزان اعتباری بیش از ۹۸ میلیارد ریال در دولت محترم سیزدهم تزریق و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

مرادی خاطرنشان کرد: واحدهای بزرگ و شاخص شهرستان کارخانه آردسازی، کارخانجات تولید آجر، کارخانه تولید انواع گچ، کارخانه‌های تولید آسفالت، واحدهای تولیدی پلی‌اتیلین (با محصولات متنوع)،... هستند که از این تعداد ۵ واحد تولیدی، محصولات خود را از طریق گمرک مهران به کشور عراق نیز صادر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این اداره آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای هم شهرستانی‌ها به بازدید از این واحدهای تولیدی شهرستان بصورت تور و یا انفرادی هماهنگی لازم را به عمل آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار