رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

تمدن اسلامی آینده دنیا را رقم خواهد زد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت:تنها تمدنی که پتانسیل این را دارد که دوباره دنیا را تسخیر کند و مانع بزرگ استکبار جهانی شود، تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۳۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و وزیر سابق اطلاعات، در همایش عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز اظهار داشت: بشر تا کنون ۱۵ تمدن را تجربه کرده است و یک گروه از دانشمندان انگلیسی به تجزیه و تحلیل این تمدن‌ها پرداخته اند و معتقدند همه تمدن‌ها پس از مدتی از بین رفته اند و تنها تمدنی که پتانسیل این را دارد که دوباره دنیا را تسخیر کند و مانع بزرگ استکبار جهانی شود، تمدن اسلامی است.

 

تمدن اسلامی آینده دنیا رقم خواهد زد

وی با تاکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی با انقلاب اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: امام خمینی (ره) چند دهه پیش در صحیفه نور پیش بینی کرده که قرن حاضر قرن پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.


حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به خیزش بزرگ دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا بر علیه استکبار جهانی، عنوان کرد: دشمنان امروز از قدرت جهانی و روزافزون اسلام آگاه هستند و با حداکثر توان می‌کوشند با اسلام هراسی مانع آشنایی مردم دنیا با دین مبین شوند، اما روند گرایش مردم دنیا به دین اسلام روز افزون است و ان شاء الله آینده دنیا را تمدن اسلامی محقق خواهد کرد.


این مسئول با تاکید بر بصیرت افزایی مطالعه اندیشه‌های شهید مطهری را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: مطالعه آثار شهید مطهری باید به عادت روزانه ما تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌کوشند به جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین مانع استکبار جهانی ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان در بی هویت سازی جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار