پیام تبریک مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران به تلاشگران جبهه فرهنگ و اقتصاد

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران ، با اشاره به نقش معلمان در رشد فرهنگ انسانی و بیداری و آگاهی انسان ها، هفته گرامیداشت مقام معلم را به یان قشر فرهیخته و اثرگذار تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۱۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸

اکبر حیدریان،  مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، خاطرنشان کرد:  معلم شهید مرتضی مطهری نقش مهمی در روشنگری و هدایت جامعه داشته است که سخنان و آثار ارزشمند او با گذشت بیش از چهار دهه از فقدان این عالم برجسته تعبیر می شود . امروز شاهد تحقق بسیاری از گفتمانهای این شهید والا مقام هستیم از جمله بیانات ایشان در خصوص جنایات اسرائیل که اظهار داشت: شمر هزار و سیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس! شعار امروز  ما باید فلسطین باشد.  شمرِ امروز، سران رژیم صهیونیستی هستند که ده ها هزار مردم مظلوم فلسطین را به خاک خون کشیده و زنان و کودکان را آواره کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، هفته کارگر را به سخت کوشان و تلاشگران عرصه صنعت و تولید تبریک گفت و اظهار داشت: روایات بسیاری در خصوص جایگاه والای کارگران داریم؛   امام رضا(ع) می فرماید: کسی که دنبال روزی حلال می‌رود تا آبروی خود و خانواده‌اش را حفظ کند، اجر و پاداشش از رزمنده‌ای که در راه خدا جنگ می‌کند بیشتر است و پیامبر اکرم (ص) نیز عرق کارگر را به خون شهید تشبیه کرده است. مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در پایان مجددا هفته معلم و هفته کارگر را به تمامی تلاشگران جبهه فرهنگ و اقتصاد تبریک گفت.

 

 

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار