رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج:

بودجه فرهنگی شهرداری کرج در سال جاری با پیوست کنگره شهدا هزینه خواهد شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: بودجه فرهنگی شهرداری کرج در سال جاری با پیوست شهدا و در جهت برگزاری شایسته کنگره شهدا البرز هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در نشست هم اندیشی با پاسدار داوود پاشایی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان البرز و دبیر اجرایی کنگره شهدای این استان، اظهار داشت: کنگره شهدا مهمترین رویداد فرهنگی شهر کرج است و همه باید بکوشیم، کنگره شهدای استان در شأن و جایگاه رفیع شهدا برگزار شود.


بودجه فرهنگی شهرداری کرج در سال جاری با پیوست کنگره شهدا هزینه خواهد شد
وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری از هیچ تلاشی در جهت برگزاری شایسته کنگره شهدای البرز دریغ نخواهدکرد، افزود: همه ما به شهدا مدیون هستیم و بدون تردید ازهیچ تلاشی در جهت نهادینه کردن فرهنگ شهدا در شهر کرج دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای البرز، عنوان کرد: کنگره شهدا فرصت بزرگی در جهت نهادینه کردن گفتمان شهدا در استان البرز و انتقال فرهنگ و معارف آن‌ها به نسل جوان است.

پاشایی با تاکیدبر اینکه مشارکت همگانی در برگزاری شایسته کنگره شهدا یک ضرورت است، خاطر نشان کرد: کنگره شهدا تنها یک مجمع، همایش یا اجلاس نیست بلکه اقدامی مستمر است که باید به جریان سازی عمیق فرهنگی و اجتماعی و ایجاد قرابت نسل جوان با فرهنگ و معارف شهدا بیانجامد و این مسأله نیازمند همکاری همه ارگان‌های مسئول در سطح استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها