هفته عقیدتی و سیاسی سپاه

همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان فیروزکوه برگزار شد

همایش سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و جمعی از مسئولان شهرستانی همراه با تجلیل از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی منتخب برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۸۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان فیروزکوه برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فیروزکوه، همایش بزرگداشت سالروز شهادت علامه شهید استاد «مرتضی مطهری» و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان برگزار شد؛ در این همایش از فعالان حوزه عقيدتی سیاسی، مربیان، مدیران و فرماندهان برتر در حوزه ارتقای معنویت و بصیرت، تکریم و قدردانی به عمل آمد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: اندیشمندانی چون شهید مطهری جامعه ساز و تاریخ ساز بودند.

 وی افزود: جوانان ما باید از خود بپرسند چرا دشمن در حوزه اقتصادی حداکثر تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال میکند اما در حوزه فضای مجازی رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: دشمنان ما به دنبال زدن بنیان خانواده هستند و متفکرین و اندیشمندان ما در این عرصه هچون شهید مطهری را ترور کردند.

 

وی گفت: دشمن صهیونیستی در این موضوع متوجه قدرت راهبردی ایران شد چراکه جمهوری اسلامی در این عملیات از کمترین امکانات نظامی در اختیار استفاده کرد ولی اهداف مدنظر حاصل شد.

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار