مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) خبر داد:

اجرای 471 برنامه عقیدتی و سیاسی در سپاه استان اردبیل

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به برنامه‌های عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اشاره کرد گفت: طی سال گذشته 471 برنامه عقیدتی و سیاسی در رده‌های مختلف سپاه برگزار شده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۶۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

اجرای 471 برنامه عقیدتی و سیاسی در سپاه استان اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در دیدار جمعی از پایوران و مسئولین اقشار مختلف بسیج با آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در محل دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد گفت: 65 عنوان برنامه در قالب 471 برنامه در 278 ردیف طی سال گذشته با موضوع بصیرت افزایی در حوزه عقیدتی و سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج استان اردبیل برگزار شده است.

وی به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امسال 54 کلاس در ماه مبارک رمضان برای اقشار مختلف برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیی به استفاده از علما و فضلا در کلاس‌های عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و گفت: مباحث عقیدتی و سیاسی اولین و مهمترین اولویت گزینش سپاه در بدو ورود پایوران است.

وی با بیان اینکه هر روز در مجموعه سپاه و بسیج روز عقیدتی و سیاسی برگزار می شود اظهار داشت: 12 اردیبهشت که به پاس تلاش‌های ارزنده علامه شهید مرتضی مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم در آموزش و پرورش نامگذاری شده است به عنوان نماد هفته عقیدتی و سیاسی در طول سال معرفی می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه هر هفته در سپاه هفته عقیدتی و سیاسی است تأکید کرد: کلاس های قرآنی، برنامه های عقیدتی، نشست های بصیرت افزایی در حوزه سیاست و طرح صادقین هر هفته در رده های مختلف سپاه و بسیج برگزار می شود به همین خاطر است که تلاش های دشمنان در نیل به اهداف پلیدشان به سنگ خورده و با شکست‌های پی‌درپی مواجه شده است.

وی به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به تجاوزات رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکای مستکبر به  کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: سیلی وعده صادق معادل 8 سال دفاع مقدس بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار