پیام تشکر سپاه ناحیه بسیج خرم آباد از قرارگاه خاتم الانبیا سپاه جهت اجرای سریع پروژه روگذر خرم آباد

کادر و بسبجیان ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد در پیامی تقدیر و تشکر از عمکرد موفق جهادگونه، منظم و انقلابی قرارگاه خاتم الانبیا و شهرداری و شورای شهر خرم آباد کردند
کد خبر: ۹۵۹۴۷۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کادر و بسبجیان ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از عمکرد موفق جهادگونه، منظم و انقلابی قرارگاه خاتم الانبیا و شهرداری و شورای شهر خرم آباد ، از خداوند متعال خواستار توفیق بیشتر در خدمت رسانی به ملت شریف ایران برای همه مسئولان و ارگان های زیربط است‌ واز زحمات بی شائبه تمامی مسئولان استان که در تکمیل این طرح زحمات زیادی را متحمل شدند، قدردانی می نماید.

 

با استعانت از خداوند متعال و تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی و توسعه و ترقی تمام نقاط کشور در ابعاد مختلف به ویژه سازندگی، پروژه "تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد" با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد به بهره برداری رسید.

 

این پروژه که حاصل تفکر و عملکرد ذهن توانمند مهندسان و نخبگان و دستان پرتلاش سازندگان است، برگی زرین در دفتر عمکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به همت قرارگاه خاتم الانبیا و همکاری شهرداری و شورای شهر خرم اباد ساخته و روز شنبه ۲۵ فرودین ۱۴۰۳ ، با حضور استاندار لرستان ، مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا، شهردار خرم آباد و سایر مسئولان استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

عملیات اجرایی طرح بزرگ تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر شهرداری خرم آباد با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا خردادماه سال گذشته آغاز شد. مدت این طرح عظیم ۱۸ ماه پیش بینی شده بود. اما با همت قرارگاه خاتم الانبیا و پرداخت به موقع اعتبارات ۸ ماه زودتر از موعدمقرر، آماده بهره برداری شد.

 

ارسال نظرات