شهید شاخص:

اسدالله ابراهیمی شهید شاخص جامعه کارگری در سال 1403

همزمان با آغاز هفته کارو کارگر در مراسم تجدید میثاق کارگران با آرمان های امام راحل در مرقد بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی از یادمان شهید شاخص جامعه کارگری رونمایی شد
کد خبر: ۹۵۹۳۸۶۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با آغاز هفته کارو کارگر در مراسم  تجدید میثاق کارگران با آرمان های امام راحل در مرقد بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی از یادمان شهید شاخص جامعه کارگری  با حضور سید صولت مرتضوی وزیر  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهید اسدالله ابراهیمی  این شهید به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری در سال 1403 معرفی گردید .

شهید اسدالله ابراهیمی سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد.۱۶ سال بیشتر نداشت که برای حضور در دفاع مقدس با دستکاری شناسنامه اش راهی جبهه شد

سال‌ها بعد وقتی که فهمید خواهرش به بیماری کلیوی مبتلا شده و نیاز به پیوند کلیه دارد،‌ یک کلیه‌اش را به خواهرش اهدا کرد.

پس از جنگ در برنامه های فرهنگی و اعتقادی از مربیان مسجد محل (مهرآباد جنوبی؛ شهرک فردوس) بود. سال ۷۴ معاون فرهنگی پایگاه بسیج شد.سال ۱۳۸۱ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج ۲ فرزند به نام های حسین و زینب است.

وی از جمله کسانی بود که در فتنه ۸۸ در خط مقدم دفاع از انقلاب و رهبری در میدان حاضر شد. اسدالله ابراهیمی تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس ادامه داده و کارشناسی حسابداری خوانده بود. او در کارخانه پارس خودرو مشغول به کار بود که با آغاز جنگ سوریه تمام تلاشش را برای حضور در سوریه کرد تا اینکه در بهمن‌ماه سال ۹۴ به این کشور اعزام شد.

او از فرماندهان لشکر فاطمیون در منطقه بود اما آنقدر متواضع بود که حتی همکارانش تا لحظه شهادت نمی‌دانستند او فرمانده بوده است.

اسدالله ابراهیمی سرانجام در ۲۷ خردادماه سال ۹۵ در شهر حلب سوریه به شهادت رسید، در حالی که پیکرش برای همیشه در منطقه ماند و تروریست‌های جبهه النصره از تحویل پیکر مطهر شهید خودداری کردند. تنها مزار یادبودی به نام وی در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران اختصاص یافت.

✍بخشي از وصيت نامه شهيد:

(من اصلا بخاطر امام زمان(عج) بچه دار شدم . منم نباشم ، مطمئنم آقا حواسش به بچه های من هست .تکلیف الان من جنگیدن با دشمنه .

شکر می گویم تو را که محبت و ولایت رهبر عزیزمان امام خامنه ای را به دل و روح و جان من هدیه کردی تا در شعاع این محبت و ولایت الهی راه حقیقی تو را شناخته و از گمراهی در امان باشم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار