خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری خبر داد

اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۷۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.

وی با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت این هفته در سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، معرفی سبک و سیره و الگوهای جهاد تبیین، ارسال آثار شهید مطهری از طریق فضای مجازی برای آحاد بسیجیان و فرماندهان و مدیران عقیدتی و مربیان و هادیان سیاسی طی هفته عقیدتی سیاسی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت این ایام است.

مختاری معین گفت: همچنین ارسال کلمات قصار تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری برای آحاد بسیج، معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار در انقلاب اسلامی، برگزاری پیاده‌روی مربیان و کارکنان سپاه و بسیج و... به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات