خبرهای داغ:
سرهنگ کریم‌پور در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۲۸۰۰ نفر از استان همدان به منطقه بازی دراز

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم استان همدان به منطقه بازی دراز اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۹۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

سرهنگ علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضامن بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدا درس ایستادگی، مقاومت و ایثار را  به ما آموختند و در راه سرافرازی کشور از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی یکی از مهمترین اهداف این برنامه را آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان باعث بیمه شدن کشور ر مقابل توطئه‌های دشمنان می‌گردد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس را یکی از سرفصل‌های مهم جهاد تبیین دانست و گفت: بهره‌مندی از راویان برجسته می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس و ۷۰ خودرو شخصی در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه به منطقه بازی دراز اعزام خواهند شد و از برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده استفاده خواهند کرد.

 وی ادامه داد: مردم استان همدان می‌توانند با مراجعه به رده‌های مختلف بسیج در شهرستان‌ها در این سفر معنوی ثبت نام کنند.

کریم‌پور بیان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی مرصاد و قراویز و یادمان شهید شیرودی و شهید بهشتی و پادگان ابوذر از جمله برنامه‌های این سفر معنوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات