خبرهای داغ:

تشریح برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه بهبهان

نشست هماهنگی و اعلام برنامه های گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور فرماندهان و مدیران عقیدتی حوزه های بسیج در سپاه بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۸۹۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان: در آستانه گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جلسه هماهنگی و اعلام برنامه های این هفته با حضور مدیران نظارت و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید .

حجت الاسلام ساسان نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان در این نشست گفت هفته عقیدتی سیاسی فرصت بسیار خوبی برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی و افزایش بصیرت پاسداران است.

وی در ادامه تاکید بر اجرای برنامه های متناسب با این هفته توسط تمامی رده ها داشته و افزود همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی برنامه هایی اعم از دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا ، ترویج و معرفی آثار شهید مطهری ، نشست های بصیرتی و جهاد تبیین ، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی دیدار با ریاست برخی از ادارات و نهاد های دولتی ، برپایی نمایشگاه های کتاب و ... بخشی از برنامه های پیش بینی شده در این هفته میباشد .

در پایان وی گفت : معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران را در سپاه تقویت کند و این امر مهم با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملی حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن محقق می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار