خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی:

عملیات اخیر ایران در اسرائیل همه دشمنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد

همدان_امام جمعه نهاوند گفت: عملیات اخیر ایران در اسرائیل نشان می‌دهد جامعه اسلامی ما دسترسی به همه علوم را دارد و همه دشمنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۰۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
عملیات اخیر ایران در اسرائیل همه دشمنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: ایام الله حوادثی است که سرنوشت‌ساز و قابل درس گرفتن است.

وی افزود: قرآن کتاب تاریخ نیست، اما یک چهارم قرآن تاریخ است؛ تاریخ انبیاء، فراعنه و غیره، اما تاریخی است که توأم با فلسفه تاریخ است.

امام جمعه نهاوند گفت: این حرکت موشک‌باران اسرائیل توسط ایران در تاریخ ایران و جهان ثبت شد و این یکی از وعده‌های الهی است.

وی افزود: زمینه‌سازان ظهور امام زمان (عج) به درجه‌ای از علم و فناوری می‌رسند که در این جنگ دست برتر را خواهند داشت و امام به وسیله آن‌ها بر دشمنان غلبه می‌کنند.

مغیثی گفت: عملیات اخیر ایران در اسرائیل نشان می‌دهد جامعه اسلامی ما دسترسی به همه علوم را دارد و همه دشمنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی (ع) در خصوص علت پیروزی سه جنگ بدر، احد و احزاب بیان کرد: یکی از دلایل پیروزی مسلمانان صداقت آن‌ها بوده است، در پیروزی انقلاب ما هم صداقت شهدا نقش مهمی داشته است که امروز با حول و قوه الهی دست برتر جهان هستیم و روز به روز به قله نزدیک‌تر می‌شویم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند افزود: اگر با صداقت پیش برویم چیزی تا قله نمانده است وقتی به قله برسیم ترس و واهمه ما از بین می‌رود.

وی از بی‌نظمی جلسات گلایه کرد و گفت: جلسات فرهنگ عمومی در سال گذشته در زمان مقرر خود برگزار نشدند و بعضی موضوعاتی که در این شورا مطرح و بعضی کار‌هایی که انجام می‌شود، در شأن این شورا نیستند، بررسی شده و مشکلات این شورا که مهمترین شورای شهرستان است برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات