جلسه تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ مرکز مقاومت بسیج وزارت‌خانه‌های تابعه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور

نشست صمیمی فرماندهان مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه های تابعه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور با هدف تدوین برنامه‌های سال و با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری با نام جهش تولید با مشارکت مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۵۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، این جلسه که با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آقای دکتر اصغری، آقای حسینی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت، آقای تفرشی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آقای مهندس شاه میرزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت، آقای دکتر میری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو، آقای کوهی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و آقای مالک فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی، با هدف تدوین برنامه‌های سال و با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری با نام جهش تولید با مشارکت مردم برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا دکتر اصغری مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور ایام سال نو، عید سعید فطر و حمله موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی را تبریک عرض نمودند
جلسه تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ مرکز مقاومت بسیج وزارت‌خانه‌های تابعه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور
در ادامه با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با نام جهش تولید با مشارکت مردم، وظیفه و رسالت مأموریت ذاتی سازمان و وزارت‌های تابعه را دو چندان عنوان شمردند.

ایشان افزودند که برای برنامه‌های سال نیاز به بازنگری داریم تا در سال جدید بتوانیم وظیفه خود را به‌نحو احسن انجام دهیم
جلسه تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ مرکز مقاومت بسیج وزارت‌خانه‌های تابعه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور
همچنین وی عنوان نمودند که خروجی این جلسات ابتدای سال باید به ریل گذاری برای کل سال وتعیین حد انتظار از مراکز بسیج وزارتخانه‌ها و کانون‌های تخصصی منجر شود.

در ادامه ایشان در خصوص کانون‌های تخصصی وزارت‌خانه‌ها عنوان داشتند که می‌بایست خود فرماندهان راهبری کانون‌ها را بعهده گیرند و انتظار می‌رود امسال اردو‌های راهیان پیشرفت تقویت شود. همچنین در خصوص خواهران بسیج وزارت‌خانه‌ها گفتند که ما ساختار بسیج خواهران را در سال گذشته شکل دادیم و هیئت اندیشه‌ورز خواهران تشکیل شد و از نظر ساختاری، وضعیت مناسب است و امیدواریم خواهران شاغل در وزارتخانه‌ها نقش پررنگ تری را در اجرای ماموریت‌های سازمان به عهده گیرند.

در خاتمه مسئولین وزارت‌خانه‌ها به نقطه‌نظر خود پرداختند و به نقاط قوت و ضعف عملکرد سال گذشته و برنامه‌های پیش رو اشاره نمودند

ارسال نظرات