«وعده صادق» مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۴۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر مراد خوش‌کنار امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین وعده صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و هیمنه دشمنان را به کلی فرو ریخت.

 

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود بلکه نهال به ثمر نشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی بود که از دیرباز مبارزه خود را با رژیم ستمشاهی آغاز کرده بودند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان تصریح کرد: پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود که عشق و علاقه دین مبین اسلام را در سینه داشتند و پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کردند بدون شک در این وحدت پیوند نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

 

امیر خوش‌کنار بیان کرد: وقتی که ندای وحدت‌بخش «ارتش فدای ملت و ملت برای ارتش» در فضای آکنده از اخوت و صمیمیت طنین‌انداز شد و امام(ره) ارتش را در انقلاب سهیم و سرافراز کرد ارتش به این ندای ملکوتی لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

 

وی با اشاره به نفوذ فرهنگ اسلامی و وجود جوانان مؤمن و انقلابی در بدنه ارتش، عنوان کرد: ارتش ۴۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده است.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: نیروهای ارتش بعد از جنگ برای امنیت این مرز و بوم تمام قد در مناطق عملیاتی حضور دارند و با تمام وجود در زمینه‌های مردم‌یاری مانند سیل، زلزله، کرونا و… برای آرامش مردم مجاهدت می‌کنند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات