وعده صادق سبب خوشحالی آزادی خواهان جهان شد

فرماندار بروجرد گفت: عملیات وعده صادق سبب خوشحالی آزادی‌خواهان جهان شد چرا که این اقدام تنبیهی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۳۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسلم مرادی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین در پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان عالم بوده و امروز بسیاری از کشورها مانند فلسطین، سوریه، عراق و یمن با الگوگیری از ایستادگی ایران، در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

 

وی افزود: استکبار جهانی که در راس آن آمریکا قرار دارد، کانون شرک و کفر هستند که از هیچ جنایتی دریغ نکرده و کودکان و زنان بی‌دفاع و بی‌گناه زیادی را به خاک و خون کشیده که این رفتار غیرانسانی نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری آن‌هاست.

 

فرماندار بروجرد تصریح کرد: ملت ایران و نیروهای مسلح همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و با رهنمودهای ایشان همیشه به موفقیت و پیروزی دست یافته ایم و در ادامه راه نیز در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت خواهیم کرد.

 

مرادی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق، دنیای غرب را سردرگم کرده است، بیان کرد: جبهه مقاومت در کشورهایی مانند یمن و فلسطین، عرصه را بر دشمن تنگ کرده و نیروهای مسلح ایران نیز در عملیات وعده صادق نشان دادند که قدرت ایران در دنیا نظیر ندارد.

 

وی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال طراحی عملیات روانی است اما باید مردم و مسوولان هوشیار باشند چرا که دشمن در عملیات وعده صادق ضربه سختی خورده و خسارت‌های سنگینی به آن‌ها وارد شده اما تلاش دارد تا آنگونه که می‌خواهد، این عملیات را تحلیل کند.

 

فرماندار بروجرد ادامه داد: سرعت نابودی دشمنان به خصوص رژیم صهیونیستی تسریع یافته لذا باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم تا دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید کنیم.

ارسال نظرات