پیام سپاه ناحیه مقاومت خرم آباد به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فرودین

سپاه ناحیه مقاومت خرم آباد به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فرودین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۰۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، پیام "سپاه ناحیه مقاومت خرم آباد" به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فرودین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران 

 

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ.

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است."عنكبوت آیه ۶۹"

 

 ۲۹ فروردین ماه آغاز حیات دوباره ارتشی است که مصداق دستی نیرومند در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ارگانی است که در تمام شرایط و بحران ها همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی، حافظ امنیت مردم ایران و جان فشان در حمایت از جان و مال مردم و نگهبان تمامیت ارضی و استقلال کشور بوده و هست.

حضور کامل و جان فشانی نیروهای ارتش در هشت سال دفاع مقدس با رهبری امام خمینی (ره ) برگی زرین در دفتر خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران است که همواره در تاریخ ایران می درخشد.

 

نیروهای چهارگانه ارتش در کنار مرزبانان و سایر خانواده بزرگ ارتش پیکره ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با فرزندان سلحشور این آب و خاک زیر سایه حضرت قائم (عج) و با رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) به وجود آمده است.

همچنین شهادت و جانبازی بسیاری از ارتشیان در دوران دفاع مقدس و در دوران پس از آن در مبارزه با اشرار و دشمنان داخلی و خارجی کارنامه ای ارزشمند را رقم زده است.

جان فشانی وسلحشوری های فرماندهان ، مدیران، مسئولان، نخبگان و سربازان دلاور، این سازمان نظامی و مقتدر را مفتخر به دریافت مدال «ارتش حزب الله» و «کلمه طیبه» از سوی ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ساخت.

 سپاه ناحیه خرم آباد ۲۹ فروردین ماه را که یادآور رشادت ها و جان فشانی های خانواده بزرگ ارتش است به ملت غیور ایران و خصوصا ارتشیان سرافراز و جان فشان تبریک گفته و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی بیشتر را برای همه خدمتگذاران و خصوصا ارتشیان گرامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

ارسال نظرات