دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور:

موضوع حجاب از مسائل بسیار مهم شرعی و قانون جامعه است و همگان موظف به رعایت آن هستند

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور در پیامی حمایت قاطع خود را از اقدامات نیروی انتظامی درخصوص رعایت حجاب و عفاف در سطح کشور اعلام‌ نمود.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۱۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران کل کشور، دکتر محمد یزدان‌پرست گفت: همانگونه که  مقام معظم رهبری فرمودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند ما نیز اعتقاد داریم موضوع حجاب از مسائل بسیار مهم شرعی و قانون جامعه اسلامی می‌باشد همگان موظف به رعایت آن هستند.

 وی افزود : مقام عظمای ولایت در بیانات خود عنوان داشتند: دولت و قوه قضائیه موظف به عمل به مسئولیت‌های شرعی و قانونی خود در موضوع حجاب هستند.

در همین راستا ما نیز از موضع قاطع نیروی انتظامی در خصوص رعایت حجاب در سطح جامعه حمایت نموده و آن را ارزشمند می دانیم. دکتر محمد یزدان پرست اظهار داشت: نیروی انتظامی در پیامی اعلام کرده است که:

به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه،   در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. ما در خانه ایثارگران نیز از اتخاذ مواضع قاطع و همسو با بیانات مقام عظمای ولایت از سوی نیروی خدوم انتظامی سپاسگزاریم.

 

دکتر محمد یزدان‌پرست

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار