خبرهای داغ:

دومین دوره رویداد «بانوی دیار دیلم» فراخوان شد

نشست رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان دومین دوره دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم»در منزل شهیده زهرا دقیقی، اولین شهیده شجره طیبه صالحین کشور در فومن برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۹۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان؛ خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی_ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در نشست رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان دومین دوره دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم» که  در منزل شهیده زهرا دقیقی، اولین شهیده شجره طیبه صالحین کشور در فومن برگزار شد ضمن تشریح اهداف برگزاری این رویداد اظهار کرد: این رویداد با هدف شناسایی، تجلیل و روایت بانوان محجبه موفق گیلانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به معرفی الگوی سوم زن به عنوان حرف نو انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سایر الگوهای غربی، زن همواره در حاشیه بوده و هیچگاه الگویی برای تاریخ‌سازی نبوده است در صورتی که انقلاب اسلامی به دنبال معرفی الگویی از زن است که در قله های الگو سازی و تاریخ سازی قرار دارد.

فاطمه حاجی هادی_ مسئول دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه پیشبرد اهداف رویداد «بانوی دیار دیلم» با مشارکت عموم بانوان موفق گیلانی محقق خواهد شد گفت: شناسایی، ایجاد ارتباط و هم افزایی میان بانوان گیلانی پیشرو و اثرگذار انقلاب اسلامی قطعا برکات فراوانی برای استان و کشور خواهد داشت.

وی با اعلام آغاز فرایند ثبت نام رویداد «بانوی دیار دیلم» از امروز لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه افزود: عموم بانوان نقش‌آفرین در عرصه‌های خانواده، جمعیت، کارآفرینی و اشتغال، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی B۲n.ir/banoyedeylam در این رویداد بانوانه ثبت نام نموده و یا بانوان اثرگذار موفقی که می‌شناسند را معرفی کنند.

حاجی هادی با تاکید بر اینکه مسائل جمعیت، کارآفرینی و اشتغال و خانواده موضوعات ویژه دومین دوره رویداد بانوی دیار دیلم هستند خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است، طلبه شهیده زهرا دقیقی_ نخستین شهیده شجره طیبه صالحین کشور است که در سال ۱۳۹۰ و در حمله تروریستی در مسیر سامرا-بغداد به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم» فراخوان شد

دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم» فراخوان شد

دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم» فراخوان شد

دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم» فراخوان شد

ارسال نظرات