۱۲۸۶ متر پل در لرستان تکمیل و در حال بهره‌برداری است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۲۸۶ متر پل در استان تکمیل و در حال بهره‌برداری است.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۵۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی شیروانی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ تاکنون ۷۲ دستگاه به طول ۱۲۸۶ متر پل‌های سیل کامل و در حال بهره‌برداری است.

 

وی خاطرنشان کرد: از ۲۳۳ میلیارد تومان اعتبار ۱۹۳ میلیارد آن جذب شده است و ۴۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان راهداری ظرف سه ماه آینده پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: کل پل‌های استان ۱۰ هزارو ۶۵۶ دستگاه هستند و دیوارهای حائلی که در استان احداث شده ۵۱ کیلومتر بوده که ۲۲ کیلومتر آن‌ها در سیل ۹۸ تخریب شدند و در حال حاضر بنا بر ضرورت ۱۵ کیلومتر دیوار در محور شهرستان خرم‌آباد به پلدختر نیاز است.

 

شیروانی بیان کرد: ۷ دستگاه پل تخریب و نیاز به اقدام داشته و نیازمند ۸۷ میلیارد تومان اعتبار بوده و ۷ پل موقت نصب شده که نیاز به تثبیت و استحکام دارند که به ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

وی تصریح کرد: ۸۴۰ میلیارد اعتبار نیاز بوده که کل پل‌های که آسیب دیده و نیاز به استحکام بخشی دارند تکمیل شوند و در مجموع دیوار و پل‌های که وجود دارد به ۱۴۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که به وضعیت قبل خود برگردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات