پیام تسلیت مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران در پی شهادت اعضای خانواده اسماعیل هنیه

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن جنایت های پی در پی رژیم صهیونیستی، شهادت فرزندان و نوادگان رهبر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۹۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران استان تهران، در پیام اکبر حیدریان با اشاره به  

سوره حج آیه ۵۸ آمده است:

وَالَّذِينَ هَاجَرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَيَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ

و كسانی كه در راه خدا جهاد كردند یا مهاجرت كردند سپس كشته شدند یا خود مردند خدا به رزقی نیكو روزی می دهد زیرا خدا بهترین روزی دهندگان است.

بی شک همانگونه که اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس بیان کرد: این درد‌ها و خون‌ها، آینده و آزادی را برای ملت و مسئله فلسطین و امت اسلام می‌سازد.

بی‌تردید این فداکاری‌ها و جانفشانی ها، بر عزم و ایمان آهنین ملت فلسطین در ایستادگی و مقاومت برای آزادی فلسطین عزیز خواهد افزود و شکست و اضمحلال محتوم رژیم بی بنیاد صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

شهادت فرزندان و نوادگان این مرد بزرگ  موجب تالم خاطر اینجانب و جامعه ایثارگران ایران اسلامی و همه آزادگان جهان گردیده است.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده ایشان، از پروردگار متعال برای شهدای عزیز، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

 

اکبر حیدریان

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران

ارسال نظرات