خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

لازمه رسیدن به امنیت پایدار سیاست‌گذاری در آن طرف مرزها است

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: برای رسیدن به امنیت پایدار باید امنیت را در آن طرف مرزها سیاست‌گذاری کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۵۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه که با حضور نیروهای کادر و وظیفه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه امنیت کشور عزیز ایران فقط در داخل تعریف نمی‌شود بلکه برای رسیدن به امنیت پایدار باید امنیت را در آن طرف مرزها سیاست‌گذاری کرد.

 وی افزود: بودجه‌ای که کشورهای مختلف مانند آمریکا و انگلیس برای امنیت خود خرج می‌کنند قابل قیاس با بودجه نظامی کشور ما نیست اما با وجود چنین نیروهای مخلصی در سپاه و بسیج توانسته‌ایم به امنیت پایدار برسیم.

 فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اهداف دشمن گفت: یکی از هدف‌های دشمن این است که ایران را به صورت مستقیم وارد جنگ با اسرائیل کند پس ما نباید در انتقام گرفتن پازل دشمن را تکمیل کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: ما نباید ناخواسته در زمین دشمن درگیر شویم بلکه وقتی که ما زمین درگیری را تعریف کردیم پیروز میدان بوده‌ایم.

سردار مجیدی با توجه به تهدیدات دشمن عنوان کرد: امسال از جهات مختلف برای کشور ما سالی سرنوشت‌ساز است که به یاری خدا و با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب حوادث مختلف را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در پایان تهدیدات دشمن در فضای مجازی را گسترده دانست و خاطرنشان کرد: حفظ ایمان در چنین شرایطی بسیار مشکل است و ما باید با تقوای الهی از گناهان فاصله بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار