خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

ایجاد یک فضای قرآنی در جذب و پرورش استعدادهای قرآنی تاثیرگذار است

همدان-امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به افتتاح دارالقرآن بقیه الله (عج) گفت: ایجاد یک فضای قرآنی در جذب و پرورش استعدادهای قرآنی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۲۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در آیین افتتاح دارالقرآن بقیه الله الاعظم (عج) بهار اظهار کرد: در شهرستان بهار از نظر قرآنی، فاعلیت فاعل هست و زمینه قابلیت قابل کم است که فعالیت نوجوانان در امور معنوی زمینه‌ساز پیشرفت جامعه قرآنی خواهد بود.

وی ضمن تشکر از رئیس آموزش و پرورش بهار و مسئولین برای فضاسازی فعالیت قرآنی کودکان و نوجوانان در بهار گفت: ایجاد یک فضای قرآنی در جذب و پرورش استعدادهای قرآنی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه شهرستان بهار ادامه داد: با همکاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، تلاوت و تفسیر قرآن به صورت هفتگی در مساجد بهار دایر است.

وی گفت: این پایگاه برای توسعه و ایجاد فضای بازی استاندارد برای رده سنی نوجوانان نیازمند یاری خیرین است.

* ورود به مباحث قرآنی، نیازمند حمایت‌های مسئولین است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز گفت: دارالقرآن بقیه الله (عج) یک پایگاه قرآنی قوی است که خارج از مباحث آموزشی، باعث پر شدن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می‌شود.

حسین فیض اللهی تصریح کرد: مباحث قرآنی از ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و ورود به مباحث قرآنی، نیازمند حمایت‌های مسئولین است.

به گزارش بسیج؛ این پایگاه و اردوگاه قرآنی با زیربنای ۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و خیری، به همت و سرپرستی خانم قلی و آقای مختاری برای پرورش استعدادهای قرآنی و فعالیت‌های معنوی کودکان و نوجوانان بازسازی شده است و در این محل از ظرفیت‌های مختلف آموزشی موجود مانند زمین چمن مصنوعی نیز بهره برده‌ و دانش آموزان می‌توانند استفاده کنند.

دارالقرآن بقیه الله (عج) دارای 6 کلاس قرآنی و یک اتاق بازی است که تاکنون مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان صرف تجهیز این پایگاه شده است و نیازمند ۷۰ میلیون تومان هزینه جاری برای تکمیل فضای بازی در محوطه بیرونی، تعمیر سرویس بهداشتی و نورپردازی ساختمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات