به استقبال دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد؛ 

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته عمرانی فضاسازی با محوریت بسیج سازندگی سپاه فتح

جلسه هماهنگی کمیته عمرانی فضاسازی دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با محوریت بسیج سازندگی سپاه فتح به منظور استقبال از دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد و بزرگترین رویداد فرهنگی در سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۷۸
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج؛ این جلسه با حضور علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار و رییس کمیته، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول بسیج اقشار سپاه فتح، سرهنگ پاسدار حسن رضایی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح و دبیر کمیته،کیوان آشنا شهردار یاسوج و رئیس کمیته فضاسازی کنگره ، شهرداران و مسئولان سازندگی نواحی در شهرستانهای مختلف استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن رضایی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در این نشست با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه فضاسازی شهری و روستایی جهت استقبال از دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، نصب تابلوهای تمثال شهدا در ورودی شهر یاسوج و شهر مادوان ، نصب تابلوی شهدا در سه روستای ده برآفتاب، قاسم آباد جلیل و دیل که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب نموده اند از مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

همچنین در این نشست شهرداران نواحی مختلف استان با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی و فضاسازی شهری جهت استقبال از دومین جشنواره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

گفتنی است در این نشست مقرر شد که بیش از ۳۰۰ تابلو و بیلبورد از شهدای استان و شهرستانها در سطح استان نصب و همچنین نصب نماد دفاع مقدس از شهدای ارتش در یکی از میادین اصلی شهریاسوج و همچنین اِلمان اعزام به جبهه توسط شهرداری یاسوج در محل ستاد کنگره‌ی شهدای استان نصب شود.

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته عمرانی فضاسازی با محوریت بسیج سازندگی سپاه فتحبرگزاری جلسه هماهنگی کمیته عمرانی فضاسازی با محوریت بسیج سازندگی سپاه فتحبرگزاری جلسه هماهنگی کمیته عمرانی فضاسازی با محوریت بسیج سازندگی سپاه فتحبرگزاری جلسه هماهنگی کمیته عمرانی فضاسازی با محوریت بسیج سازندگی سپاه فتحبرگزاری جلسه هماهنگی کمیته عمرانی فضاسازی با محوریت بسیج سازندگی سپاه فتح

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار