کانون پرورش فکری و کتابخانه‌ها دو بال ترویج کتاب‌خوانی هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: کانون پرورش فکری و کتابخانه‌ها دوبال برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۹۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا داوری امروز در بازدید از کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ما ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان است و آمادگی همکاری با امور کتابخانه‌های عمومی در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و کتاب محور را در طول سال و مناسبت‌های مختلف داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر بین دو دستگاه شاهد بالابردن سرانه مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و خانواده باشیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اضافه کرد: آشنایی و تبادل تجربیات بین دو دستگاه به‌منظور توسعه ترویج کتاب نقطه اشتراک کانون و امور کتاب‌خانه‌هاست و کانون پرورش فکری و امور کتابخانه‌ها دو بال برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه هستند.

 

سجاد راسخانه مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی لرستان نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و کارکنان کانون در کتابخانه مرکزی گفت: انتقال دانش و آگاهی و تبادل تجربیات کارشناسان و مربیان کانون با کتاب‌خانه باعث بالا رفتن سرانه مطالعه و حضور بیشتر کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان در کتاب‌خانه‌ها خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با تعامل و همکاری بیشتر بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتاب‌خانه‌های شاهد اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی هنری و ادبی در استان باشیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات