خبرهای داغ:
قاسملو عنوان کرد

ماه رمضان فرصتی برای بهره‌مندی از برکات معنوی قرآن

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد شهرستان بهار با اشاره به ظرفیت نورانی ماه مبارک رمضان از برگزاری فعالیت‌های قرآنی در پایگاه‌های مقاومت این حزه در طول ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۵۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به ظرفیت نورانی ماه مبارک رمضان و تقویت و آمادگی معنوی برای بهره‌برداری از برکات این ماه پرخیر و برکت اظهار کرد: در همین راستا فعالیت‌های قرآنی متنوعی در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد در طول ماهمبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت ماه رمضان محافل جزءخوانی و انس با قرآن کریم با محوریت «با شهدا در ضیافت نور» در قالب ۸۲ گروه ۳ تا ۵ نفره در سطح پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد با حضور اعضای شجره طیبه صالحین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد شهرستان بهار گفت: با توجه به شرکت عموم در این محافل در منازل و به صورت انفرادی، مراسم جزءخوانی و ختم قرآن روزانه به صورت مجازی به نیت شهدای غزه و قبولی حوائج مدنظر به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد در فضای مجازی طی ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

وی افزود: بیش از چهار محفل قرآنی به صورت دسته جمعی با حضور قاریان مجرب در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حضرت معصومه(س) برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار