خبرهای داغ:

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه گتوند؛ حضور زنان در راهپیمایی روز قدس موجب هوشیاری زنان مسلمان سایر کشورها می‌شود

حجت الاسلام محمود عسکری گفت: حضور زنان در راهپیمایی روز قدس بازتاب و آثار سازنده‌ای دارد ضمن اینکه موجب هوشیاری زنان مسلمان دیگر کشورها خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۴۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان؛ خبرگزاری بسیج -مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گتوند با بیان اینکه اشغال فلسطین و بیت‌المقدس نخستین و یکی از بزرگترین مسائل جهان اسلام به شمار می‌رود، اظهار داشت: مهمترین پروژه‌‌ای که در اسلام وجود دارد، بحث تسلط رژیم غاصب صهیونیستی بر این سرزمین است.
وی در ادامه اضافه کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس حضور فرد نیست بلکه حضور وجدان‌های بیداری است که از رژیم صهیونیستی و مستکبران اعلام انزجار می‌کنند البته حضور زنان در روز قدس تأثیرگذاری بیشتری دارد. 

عسکری ادامه داد: حضور زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور معنا‌داری است، در حقیقت زنان کشورهای عربستان و کویت با دیدن زنان ایرانی و مشارکت آنها در تصمیم گیری‌های مملکتی خواستار احقای حقوق خود از قدرتمندان کشور خود شده‌اند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوندخاطرنشان کرد: حضور زنان با حجاب کامل در راهپیمایی روز قدس ابعاد مختلفی دارد و این پیام را به دیگر زنان مسلمان می‌رساند که با داشتن حجاب می‌توان در تمامی عرصه‌ها حضور داشت و مبارزه کرد؛ حضور زنان در راهپیمایی روز قدس بازتاب و آثار سازنده‌ای دارد ضمن اینکه موجب هوشیاری زنان مسلمان دیگر کشورها خواهد شد

ارسال نظرات