خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

افکار عمومی علیه رژیم صهیونیست است/اسرائیل به نابودی نزدیک است

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه اسرائیل به نابودی و انزوال خود نزدیک شده است، گفت: افکار عمومی علیه رژیم صهیونیست است.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۷۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

ایرج گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، اظهار داشت: مسئله فلسطین از ۷۰ سال گذشته تا کنون وجود داشته و رژیم اشغالگر صهیونیست و اسرائیل غاصب مردم مظلوم فلسطین را مورد تهاجم و جنایت‌های پی در پی قرار دادند.
وی افزود: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صدور این انقلاب در جای جای جهان تاکید کردند و آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس برای ایجاد همبستگی و اتحاد بین مسلمانان علیه رژیم اشغالگر اسرائیل نام گذاری کردند.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم بیانگر اتحاد و همدلی جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: بنا بر فرمان مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید و اکنون چند سالی از این فرمان گذشته و ما شاهد انزوال این رژیم اشغالگر هستیم.
وی گفت:رسانه‌های استکباری در اخبار خود اسرائیل را در جنگ با غزه پیروز میدان معرفی می‌کنند، این در حالی است که در عملیات طوفان الاقصی تعداد زیادی از سربازان رژیم صهیونیستی کشته شدند و آنان شهادت مردم مظلوم غزه را یک دستاورد می‌دانند.
گلینی با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر ۳۴ هزار نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند که غالبا زن کودک بودند، تصریح کرد: رژیم اسرائیل از سوی آمریکا و کشور‌های استکباری در حال تقویت است و جنایات، ترور ها، نسل کشی و ضعیف کشی را در کارنامه خود دارد که اکنون افکار عمومی نسبت به این جنایات نیز تغییر کرده و مردم در سراسر جهان این اقدامات را محکوم می‌کنند.
وی اضافه کرد: اکنون شاهد اعتصابات و تجمعات مختلف از سوی فلسطین اشغالی علیه اسرائیل هستیم و این مهم زمینه ساز شکست و نابودی رژیم صهیونیست است.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بیان کرد: مرز‌های سرزمینی و جغرافیایی ایران مشخص است، اما مرز‌های اعتقادی وجود دارد که فرا‌تر و گسترده‌تر از مرز‌های جغرافیایی ایران است و این مرز اعتقادی در لبنان، فلسطین و سوریه قرار دارد که اگر این مرز اعتقادی را از دست بدهیم باید در داخل ایران با گروهک‌های تروریستی، داعش و رژیم اشغالگر صهیونیست بجنگیم.
وی در ادامه گفت: عده‌ای با تفسیر غلط و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران در صدد تنویر افکار عمومی بوده تا ماهیت روز قدس را زیر سوال ببرند.
اما این افراد باید بدانند که اگر فلسطین، سوریه و لبنان در جنگ با استکبار شکست بخورد گام بعدی دشمن حمله به ایران اسلامی است.
او افزود: استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله با ظلم و ستم علیه مسلمانان است و هر کجا که ندای مظلوم شنیده شود به آن کمک خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار