روز قدس

مقاومت مثال زدنی مردم مظلوم غزه سرلوحه تمام آزادیخواهان جهان است

در گذشته غرب آسیا جولان گاه استعمار و کشورهای ظالم و مستبد بود الان به برکت جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی واتحاد آزادگان شیعه و سنی عرصه بر استعمار گران تنگ شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۶۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
مقاومت مثال زدنی مردم مظلوم غزه سرلوحه تمام آزادیخواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج؛

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قمر بنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: اقتصاد رژیم صهیونسیتی در حال فروپاشی است و این به برکت خون رزمندگان مقاومت است، در گذشته رزمندگان مقاومت جرأت نفس کشیدن نداشتن ولی حالا جبهه تشکیل داده اند؛ و شهر غزه توانسته چندین ماه مقاومت کند که نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم موئینه ادامه داد: به فرموده ی امام راحل روز قدس روز اسلام است؛ و دلیل وحشیگری رژیم گرگ‌صفت ازجمله حمله به کنسولگری و به شهادت رساندن تعدادی از عزیزانمان نزدیک شدن به روز قدس و شکست‌های پی‌درپی این رژیم در مقابل جبهه مقاومت و شکسته شدن ابهت آنها است.

 

وی افزود: امروز به برکت روز قدس و مقاومت و صبر تاریخی مردم غزه مسئله فلسطین نه تنها تبدیل به مسئله اول جهان اسلام، بلکه دنیا شده است؛ وتمام آزادی‌خواهان دنیا خواهان برچیده شدن رژیم جعلی و خونخوار هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موئینه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پایبند به قوانین بین‌المللی هم نیست گفت: این رژیم با بمباران بیمارستان، اردوگاه آوارگان کنسولگری و غیره جنایت‌های متعددی را در حق این مردم انجام می‌دهد ولی خون تمام این مظلومان باعث نابودی آنها خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قمر بنی هاشم علیه‌السلام گفت: اتفاقات سرزمین اشتغالی و فلسطین و عملیات طوفان‌الاقصی به معنای واقعی کلمه یک اتفاق بی‌نظیر و یک معجزه در مقابل چشمان ما به وقوع پیوست و بعد آن هر اتفاقی بیافتد این پیروزی فراموش نخواهد شد و مقاومت پیروز این جنگ خواهد بود.

 

وی با اشاره به تعداد کشته‌ها و اسرای این رژیم گفت: ما اکنون شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونسیتی را شاهد هستیم؛ عملیات طوفان‌الاقصی به ما این را نشان داد که شیرغرانی دیگر وجود ندارد و ابهت آن به قدری شکسته که به یک موش ترسو مبدل شده است.

 

حجت‌الاسلام موئینه تصریح کرد: این رژیم منحوس برای حفظ ابهت خود حاضر است بچه، زن، پیر را بکشد و تنها در دو روز در دیریاسین ۳۶۰ کشته که بسیاری زن و کودک مظلوم فلسطینی بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب از لحاظ نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده و دیگر رژیم صهیونسیتی قبل نخواهد بود.

 

وی با بیان اینک ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر، هوشمند و جوانان شجاع فلسطین را می‌بوسیم، گفت: اقتصاد رژیم صهیونسیتی در حال فروپاشی است و این به برکت خون رزمندگان مقاومت است، در گذشته رزمندگان مقاومت جرآت نفس کشیدن نداشتن ولی اکنون جبهه تشکیل داده و شهر غزه توانسته چندین ماه مقاومت کند که نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت است؛ و ان شاءالله این ضربات تا نابودی رژیم صهیونسیتی ادامه خواهد داشت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فیروزکوه ادامه داد:در گذشته غرب آسیا جولان گاه استعمار و کشورهای ظالم و مستبد بود الان به برکت جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی واتحاد آزادگان شیعه و سنی عرصه بر استعمار گران تنگ گشته و انشاالله نتیجه این مقاومت نابودی اسرائیل و خروج آمریکای جنایت کار از منطقه است.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد:

مقاومت مثال زدنی مردم مظلوم غزه سرلوحه تمام آزادیخواهان جهان است ان شاءالله با نصرت الهی میوه مقاومت به بار خواهد نشست؛ و اسرائیل از صحنه این عالم محو خواهد شد.

ان الارض یرثها عبادی الصالحون

 

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار