خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ملت ایران پیروز میدان های حوادث هستند

ملت ایران پیروز میدان های حوادث هستند
سردار رفیعی آتانی گفت: ملت ایران پیروز و ماندگار هستند چرا که فرزندان این ملت روز حادثه در میدان هستند و منتظر تدبیر حکیمانه ولی خداییم که وعده داد به دست دلاورمردان انتقام گرفته می‌شود و به اذن خدا پشیمانشان می کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۳۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸

قزوین_ به گزارش بسیج، مراسم تدفین یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده ظهر امروز (پنج شنبه) در کورانه قزوین به همت حوزه امام خامنه‌ای مدظله العالی برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: شهیدان عزت ما هستند و پیکر شهیدان تمام باور و آرزوی مردم است.

وی با بیان اینکه ملت ما ۴۵ سال در مقابل قدرت‌های پوشالی ایستادگی کردند افزود: پیام شهیدان امروز این است که انتقام مان را از همه ظالمان و یزیدیان تاریخ بگیریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در حادثه حمله به کنسولگری ایران در سوریه مردم خواستار انتقام از قاتلان شهیدانمان هستند، ما راه‌های زیادی برای انتقام داریم که این در آینده محقق خواهد شد.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه ما قطعا انتقام ملت را می گیریم اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل در فضای رسانه‌ای غرب به دنیا بگوید چه در سر داشت چه در دست دارد، اسرائیل در گذشته با پشتیبانی آمریکای جنایتکار نقشه نیل و فرات را در سر داشت و ما امروز جغرافیای گسترده خیالی اسرائیل را خاتمه دادیم.

فرمانده ارشد نظامی استان بیان کرد: فرزندان جبهه مقاومت اسرائیل را در محدوده اشغالی قرار داده است و آرزوی سرزمین ۱۹۴۸ به دلشان ماند و امروز به اهدافشان نرسیدند و به حرمت خون شهیدان نفس‌های آخر را خواهند کشید و به دستان خودشان نابود خواهند شد.

وی ضمن بیان اینکه دستاورد بزرگ شهیدان دفاع از حرم است ادامه داد: ما اسرائیل را در اهداف و آرمانشان شکست دادیم، اهداف اسرائیل در این جنگ انهدام حماس و آزادی اسرای خویش است و این دو اهداف اسرائل به تحریک آمریکایی هاست اما حماس امروز زنده‌تر از گذشته است و دسترسی به یک نفر از اسرا نیز غیر ممکن است، اسرائیل هرگز به قبل از طوفان الاقصی برنمی‌گردد و روزانه تضعیف می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: پیام شهیدان حمله به کنسولگری، بی‌حیثیت کردن آمریکایی هاست، طی ترور سردار سلیمانی آمریکایی که بر چندین کشور تاخت و بیش از ۲ میلیون انسان بی‌گناه را به بهانه مبارزه با تروریسم کشت، به دستور ترور اعتراف کرد که یک تروریست است درصورتی که چندین سال فریاد می‌زد ایران تروریست است و با این اتفاق ابعاد این دروغ بزرگ آشکار شد.

وی بیان کرد: با شهادت سرلشگر پرافتخار شهید زاهدی در کنسولگری این فهم بزرگ اصلاح می‌شود که آمریکا و سازمان ملل جیره خوار قابل اعتماد نیستند چرا که حتی حرف‌های خودشان را نیز قبول ندارند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در انتها با بیان اینکه اعتماد به آمریکا و غرب بی‌جا است خاطرنشان کرد: ملت ایران پیروز و ماندگار هستند چرا که فرزندان این ملت روز حادثه در میدان هستند و منتظر تدبیر حکیمانه ولی خداییم که وعده داد به دست دلاورمردان انتقام گرفته می‌شود و به اذن خدا پشیمانشان می کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار