خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان همدان به مناسبت روز قدس

همدان- سازمان بسیج حقوق‌دانان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۹۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج حقوق‌دانان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد و از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

«وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِن الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ» سوره نسا آیه ۷۵

درک اهمیت وجود یک روز جهانی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین امروز که چشم‌های جهان شاهد نسل‌کشی مردم بی‌دفاع و غیرنظامی باریکه غزه است به وضوح می توان بادل و جان احساس نمود.

در زمانه‌ای که حقیقت با حق (وتو) توسط استکبار جهانی آمریکا زیر پا لگدمال می‌شود، زمان‌شناسی حضرت امام (ره) و همراهی امت امام از اول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، خواب را از چشم رژیم اشغالگر و اربابانش ربوده است.

امروز غزه نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت‌ها رژیم صهیونیستی به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

حضورپرشور در روز قدس امسال نیزبا توجه به حرکت تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی با حمله به کنسولگری کشورمان که به شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی انجامید، در کنار فجایعی که رژیم جعلی صهیونیستی در غزه به بار آورده است اهمیت دوچندانی دارد.

ما حقوقدانان ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از تمامی حقوقدانان سراسر کشور دعوت می‌نماید همراه و همگام با ملت ایران با همدلی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین مخالفت خویش را با قانون شکنی و ظلم و جنایت رژیم نامشروع صهیونیستی فریاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات