با کمک اهالی انجام شد؛

مهار آتش‌سوزی گسترده در بفراجرد خلخال

خلخال-آتش سوزی گسترده در روستای بفراجرد خلخال با کمک اهالی و حضور خودروهای آتش نشانی مهار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

مهار آتش‌سوزی گسترده در بفراجرد خلخال

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل عضو شورای اسلامی روستای بفراجرد خلخال با اشاره به مهار آتش سوزی در روستای بفراجرد خلخال با حضور خودروهای آتش‌نشانی از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی اهالی نوع‌دوست روستا به فرد حادثه دیده خبر داد.

حسین عین‌اللهی اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک خانه روستایی سبب خسارت کامل به یک واحد مسکونی، یک واحد طویله دامی و تلف شدن بیش از ۲۰ راس گوسفند در آتش سوزی شد.

وی با تقدیر از تلاش دهیاری بفراجرد و دهیار روستای خوجین در حضور به موقع برای مهار آتش باامکانات آتش نشانی گفت: متاسفانه خسارات فراوانی به این فرد روستایی وارد شد که سبب تاثر اهالی در این ایام نوروز شد.

عضور شورای اسلامی بفراجرد با اشاره به اینکه در ایام نوروز اهالی روستای بفراجرد طبق سنن قدیمی در هر جای ایران که باشند در ایام نوروز در روستا هستند با شنیدن خبر آتش‌سوزی در خانه هم روستایی خود بسیج شدند و آستین‌های نوع‌دوستی را بالا زدند و با کمک‌های نقدی خود به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون تومان به یاری این فرد زیان دیده از آتش‌سوزی شتافتند.

عین اللهی افزود: این کمک‌ها همچنان ادامه دارد و اهالی دست به دست هم داده‌اند که بعد از ایام نوروز با کمک هم درکنار این هموطن خانه و طویله دامی این هموطن را مرمت کنند.

عضو شورای اسلامی روستای بفراجرد خلخال با تقدیر از دهیاری روستای بفراجرد در انعکاس موضوع به بخشدرای مرکزی شهرستان خلخال گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به منزل این روستایی خسارت وارد شده است که سعی اهالی بر این است که با توجه به وضعیت آب و هوایی و اینکه فصل کار آغاز شده است تا آغاز فصل سرما در نیم فصل دوم سال منزل مسکونی این فرد زیان دیده بهسازی وبرای زندگی خانواده ۵ نفری این فرد اماده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار