ابراز نگرانی دبیر کل خانه ایثارگران کشور از شرایط وخیم مردم غزه

دکتر محمد یزدان پرست دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور در گفتگو با روابط عمومی خانه ایثارگران کل کشور از شرایط بسیار وخیم مردم غزه بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان اظهار نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۰۳
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

وی اظهار داشت: در حالی که مسلمانان ماه رمضان را در فضای نشاط و شادی جشن می‌گیرند، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه این حالت را از مردم این باریکه گرفته و فلسطینیان ساکن در این منطقه در میان محاصره، بحران شدید انسانی و مساجد ویران شده وارد این ماه مبارک شده‌اند.

دکتر یزدان‌پرست بیان داشت : در حالی که بلندگوهای مساجد پایتخت‌های کشورهای عربی به صدا درآمدن اذان موقع افطار را به گوش مردم خود می‌رسانند و ساکنان مسلمان آنها در شب‌های ماه مبارک رمضان به اقامه نماز می‌پردازند، اما بیش از هزار مسجد در نوار غزه به دلیل بمباران رژیم صهیونیستی به آوار و تلی از خاک تبدیل شده‌ یا آسیب دیده‌اند و نمازگزاران فلسطینی ساکن غزه نمی‌توانند در مساجد حضور یابند و به فریضه الهی نماز جماعت بپردازند.

این مقام در ادامه خاطر نشان کردند: برخلاف خانواده‌های سایر کشورهای اسلامی که برای بزرگداشت این ماه تدارکات لازم مهیا کرده‌اند، بیش از ۲ میلیون نفر فلسطینی که اکثریت قریب به اتفاق آنها جمعیت نوار محاصره شده غزه را تشکیل می‌دهند با قحطی مواجه هستند و تلاش جامعه جهانی برای بسیج ارسال کمک‌های بشردوستانه به این منطقه ادامه دارد.

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور اظهار امیدواری کرد  بزودی شاهد نابودی کامل رژیم‌صهیونیستی باشیم تا جامعه بشری از شر این رژیم سفاک آسوده گردد.

 

 

 

ارسال نظرات