خبرهای داغ:
حسینی در جمع مردم نهاوند:

سردار شهید سلگی با فتح مرصاد طومار منافقین را در هم پیچید/ ایستادگی جبهه مقاومت در تاریخ ماندگار خواهد شد

همدان-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شهید سلگی با دلاوری و با دوپای قطع‌شده در عملیات مرصاد ایثار کرد و فاتح مرصاد شد و با روح بزرگ و ایمانی که داشت، طومار منافقین را در هم پیچید.
کد خبر: ۹۵۸۸۷۶۲
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
سردار شهید سلگی با فتح مرصاد طومار منافقین را در هم پیچید/ ایستادگی جبهه مقاومت در تاریخ ماندگار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمحمد حسینی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی در جمع مردم نهاوند اظهار کرد: شهدا معرفت عجیبی داشتند و جاودانه شدند، و امثال شهید حاج میرزا محمد سلگی باگذشت از همه هستی خود برای همه ما الگو شدند و زندگی آن‌ها برای همه پیام و درس است.

وی گفت: امروز وظیفه ما آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دوران دفاع مقدس و ایثار و شهادت و آشنا کردن این نسل با امثال شهید سلگی و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: زندگی شهید سلگی در حفظ و حراست از انقلاب شکوهمند اسلامی و در میدان‌های مختلف گذشت و این شهید بزرگوار باصداقت و اخلاص خود، بااحساس مسئولیت در میدان‌ها حاضر می‌شد .

وی با اشاره به اینکه سردار شهید سلگی با فتح مرصاد طومار منافقین را در هم پیچید، افزود: شهید سلگی با دلاوری و با دوپای قطع‌شده در عملیات مرصاد ایثار کرد و فاتح مرصاد شد و با روح بزرگ و ایمانی که داشت، طومار منافقین را در هم پیچید.

حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص این شهید والامقام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به شهید سلگی لقب شهید زنده داده بودند و تعاریف بسیار گران‌قدری از کتاب شرح زندگانی این سردار شهید با عنوان «آب هرگز نمی‌میرد» داشتند و تقریظی بر کتاب این سردار شهید داشتند و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس با توجه به این‌گونه کتاب‌ها تأکید کردند.

وی در ادامه سخنانش به موضوع قدس اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها مصداق کامل ظلم و ستم هستند که جنایات فجیعی علیه غزه و فلسطین راه انداختند و چندین هزار زن و کودک بی دفاع را به شهادت رساندند اما صدایی از مدعیان دروغین حقوق بشر شنیده نمی‌شود و دست آنها برای مردم دنیا رو شده و جنایت‌های آن‌ها روی هر جنایتکاری را سفید کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امروز جبهه مقاومت در یمن، عراق، لبنان و فلسطین با اقتدار مقابل ظالم ایستاده‌اند و این ایستادگی در تاریخ ماندگار خواهد شد اما بعضی دولت های اسلامی فقط تماشاچی بودند.

وی اظهار کرد: اگر کشورهای اسلامی از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کردند صهیونیست‌ها جرأت این‌گونه تعرضی را نداشتند ولی در کمال ناباوری برخی‌ها همچنان برای مظلومان فلسطین کاری نمی‌کنند، اما انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم را ادامه خواهد داد.

حسینی گفت: محور مقاومت با تأسی از آیات قرآن در مقابل ظلم و صهیونیست‌ها ایستاده و ضربات زیادی به دشمن وارد کرده و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان است.

در پایان این مراسم نیز با حضور مسئولین نشان سرو به همسر سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار