دانش آموزان شهرستان ملارد:

شب قدر شبی با فضیلت است که سبب آمرزش همه گناهان می‌شود

دانش آموزان شهرستان ملارد شب قدر را شب نزول اسرار الهی ، شب آمرزش گناهان ، شب راز و نیاز با خداوند متعال دانستند.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۷۷
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۳

مریم میرزایی‌منش دانش‌آموزان دبیرستان طلوع فجر شهرستان ملارد عنوان کرد : من سعی میکنم در این سه شب قرآن و جوشن کبیر را تلاوت کنم و در این شب هادوستانم رو تشویق به تلاوت و ادعیه الهی و مراسم شب های قدر کنم.

وی افزود : توصیه‌ی من این است که استفاده‌ی کافی رو در این سه شب داشته باشیم چرا که این سه شب از شب های پر برکت ماه مبارک رمضان است .

این دانش آموز ملاردی بیان کرد : در احادیث مربوط به چهارده معصوم آمده‌است شب های قدر شب آمرزیده شدن گناهان ما است و بیدار ماندن قسمتی از این شب و تلاوت قرآن ثواب زیادی دارد و بسیار در رشد و تعالی انسان موثراست .

فاطمه کوثر کمندلو دانش آموزان دبیرستان شاهد شهدای اقتدار شهرستان ملارد گفت : شب قدر با فضیلت ترین شب در سال است که با امور مهم و با عظمت و شکوه همراه هست ؛ همانند نزول اجمالی قرآن ، پیدایش افاضات باطنی و فضای خاصّ معنوی ، تقدیر و تعیین سرنوشت‌ها، تدبیر و برنامه‌ریزی‌های جدید و نزول جبرئیل و فرشته‌ها .

وی تصریح کرد : این شب ، شب نزول رحمت الهی و آمرزش گناهان است و در این شب فرشتگان بر زمین فرود می آیند و سخنی از پیامبر [ص] عنوان کرد ؛ که هر کس شب قدر را احیا بدارد ، تا سال آینده عذاب از او بر داشته می‏شود .

فاطمه عین‌آبادی خبرنگار خبرگزاری بسیج ملارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار