خبرهای داغ:
ذوقی‌احسن خبر داد

رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده‌روی کشور در همدان

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: ستاره‌ها و بزرگان پیاده‌روی کشور قبل از افطار در مسافتی ۱۰ کیلومتری به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۰۷
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

سید اصغر ذوقی‌احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به همت هیئت دو ومیدانی استان به منظور حمایت از قهرمانان ملی این ماده مهیج، ارزیابی وضعیت آمادگی مدعیان قبل از المپیک و احتمال حضور در مسابقات بین المللی، مسابقه رکوردگیری با حضور مدعیان پیاده‌روی کشور در پیست استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

وی افزود: حضور حمید زورآوند نماینده کشورمان در المپیک ریو، رکوردار بزگسالان و قهرمان چندین ساله و بلامنازع کشور، آرمین شاه ملکی رکوردار جوانان و سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، اسدی‌منش رکوردار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیایی تاشکند و جوانان جویای نامی چون الست و پیله ور از جذابیت‌های این مسابقه بود.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: در پایان این رقابت در مسافتی ۱۰ کیلومتری، حمید زورآوند با رکورد خوب ۴۵ دقیقه و ۴۱ ثانیه قهرمان، آرمین شاه ملکی با ۴۸ دقیقه و ۶ ثانیه دوم و عارف پیله‌وری با رکورد ۴۹ دقیقه و ۵۳ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رکوردهای به دست آمده توسط این قهرمانان با توجه به سرمای هوا و ماه مبارک رمضان تحسین برانگیز است، گفت: از نکات جالب توجه برگزاری این مسابقه برای اولین بار در ماه مبارک رمضان و قبل از افطار بود که در پایان همه شرکت‌کنندگان در مسابقه، برگزارکنندگان و جمعی از قهرمان که در استادیوم حضور داشتند در یک محفل معنوی و صمیمی در مهمانی افطار و شام که توسط رئیس هیئت دو ومیدانی استان برپا شده بود، شرکت کردند.

ذوقی‌احسن با اشاره به اینکه همدان پایلوت و مهد پیاده‌روی کشور است، تصریح کرد: در صورت حمایت مسئولین فدراسیون و مسئولین استان از این ستاره‌های بی‌رقیب، می‌توانند نام استان را در میادین بین المللی و آسیایی پر آوازه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات