بازدید استاندار لرستان از ایستگاه های راهداری استان

استاندار لرستان در بازدید از ایستگاه های راهداری استان از رانندگان خواست جانب هوشیاری و آرامش را هنگام رانندگی رعایت کنند.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۴۹
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرهاد زیویار  در حاشیه بازدید از ایستگاه های راهداری استان، عنوان کرد: بسیاری از افراد و ارگان ها برای حفظ سلامتی رانندگان فعال بوده و احساس مسئولیت می کنند، اما بیشتر از همه خود رانندگان هستند که باید جانب هوشیاری و آرامش را در حین رانندگی رعایت کنند.

 

وی تصریح کرد: پویشی در همین راستا تحت عنوان چشم به راهیم در کشور راه اندازی شده است که در سطح استان با ابتکار مجموعه ی اداره کل راهداری استان تمهیداتی اندیشیده شده است.

 

استاندار لرستان با تقدیر از زحمات کارکنان راهداری، پلیس راه، فرماندهی انتظامی و سایر دستگاه ها در مسیر ایجاد امنیت در راه ها، ابراز کرد: هدف کلی از این تلاش ها و راه اندازی پویش هایی مانند چشم به راهیم در سطح کشور این است که رانندگان با سلامت به مقصد برسند.

 

زیویار تاکید کرد: علیرغم تمام این تلاش ها خود رانندگان باید احساس مسئولیت کرده و توصیه های لازم را در حین رانندگی رعایت کنند تا ان شاالله مشکلی برای کسی پیش نیاید.

 

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانده انتظانی استان، مدیر کل راهداری استان و مدیر کل دفتر فنی استانداری نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات