فرماندار پاکدشت در جمع اصحاب رسانه ؛

اصحاب رسانه پیش قراول مقابله با جریان تحریف باشند

کد خبر: ۹۵۸۶۶۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و به میزبانی فرماندار نشست صمیمانه آخرسال در فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.

فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اهمیت والای حرفه خبرنگاری خاطر نشان کرد: رسالت پیامبر گونه این قشر در راستای روشنگری،اُمید آفرینی و انعکاس تلاش ها می تواند جامعه را به سمت خوبی ها هدایت کرده و ظرفیت های بی بدیل شهرستان را به سمع و نظر همگان برساند.

وی در ادامه تصریح کرد : از نقد منصفانه و مطالبه گری صحیح استقبال می کنیم و خبرنگاران چشم بصیر جامعه هستند و اصحاب رسانه پیش قراول مقابله با جریان تحریف باشند . جریانی که سعی دارد بدی ها و کاستی ها را بزرگ و خدمات و تلاش ها را کوچک جلوه دهد .

فرماندار پاکدشت در ادامه این نشست با انتقاد بر عملکرد برخی چهره ها و جریانانت سیاسی گفت: متاسفانه برخی از افراد علاقمند هستند که بر روی نقاط ضعف دست بگذارند و شهرستان پاکدشت را آنطور که باید معرفی نمی کنند.

وی افزود : غلبه ای حاشیه برمتن و انتشار اخبار منفی ، آسیبی است بزرگ و بایستی از آن بپرهیزیم و همه باید حول محور وحدت به دور از اختلاف نظرها به سمت رشد و تعالی شهرستان گام برداریم.

در پایان این نشست صمیمی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به بیان دیدگاه ها و طرح سوالات خود پرداختند و فرماندار نیز به آنها پاسخ داد و در انتهای جلسه با اهدای لوح سپاس از فعالیت ایشان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار