احد بیوته منتخب اردبیل: برای وکالت مردم بیش از دوره هنری‌ام جدی هستم

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هر چقدر مردم را با برنامه‌های هنری‌ام شاد کرده‌ام، امروز بیش از آن در کارهایم جدی و مصمم هستم و اطمینان دارم بیشتر از توفیقاتم در عرصه فرهنگ و هنر، به عنوان نماینده مردم، موفق خواهم بود.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۵۹
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

احد بیوته منتخب اردبیل: برای وکالت مردم بیش از دوره هنری‌ام جدی هستم

به گزارش بسیج احد بیوته شامگاه شنبه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل اظهار کرد: آرای من از جنس صفا و صمیمیت مردم بود با این وجود خدمت بی منت احزاب در راستای ترویج مشارکت مردم و حمایت از من، تکلیف سنگینی بر دوش من نهاده است.

وی افزود: متأسفانه اغلب احزاب در استان اردبیل به جای اینکه نخبه پروری‌کنند، نگاهشان به این است که کدام فرد شانس رای آوری بیشتری دارد تا کنار او قرار گیرند، اما جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل با ارزیابی دقیق شرایط، با حمایت از من که حامیانی از جنس خواص نداشتم سواد سیاسی و صاحب تحلیل بودن خود را نشان داد.

منتخب مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی یک حزب آگاه و دارای تحلیل می‌تواند پشت یک نماینده بایستد و از وی حمایت کند، از چنین حزبی انتظار می‌رود فعالیت‌هایش صرفا معطوف به دوره انتخابات نباشد و در قبال مسائل و درباره موضوعاتی که مطرح می شود، موضع داشته و سکوت اختیار نکند.

بیوته تصریح کرد: از اینکه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل، حزبی نماینده ساز است، به این جبهه و تیم آن افتخار می‌کنم و هر وقت که اعضای هیئت رئیسه این جبهه اراده کنند، برای رفع دغدغه حوزه انتخابیه آماده خدمتگزاری خواهم بود و از آنها برای حل مشکلات مردم، فکر و ایده خواهم خواست.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به هیچ مدیر و مسئولی بدهکار نیستم و فقط دین مردم را بر گردن دارم و در مسیر رفع مشکلات و مسائل مردم، با هیچ مسئولی تعارف نخواهم داشت.

حزب از منتخبان مردم تقاضای شخصی نخواهد داشت

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل هم در این دیدار گفت: بازدیدهای شما و سایر منتخبان ملت از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف را از منظر پیگیری امور حوزه انتخابیه، ارج می‌نهیم و به جز طرح مطالبات مردم، توقع و تقاضایی از منتخبان مردم و نمایندگان آینده استان نخواهیم داشت.

حبیب کوهی افزود: هدف ما از تحزب و بالا نگهداشتن پرچم آن در استان اردبیل، علاوه بر ترویج مشارکت مردم برای انتخابات، جلب اعتماد عمومی به جایگاه احزاب است تا مردم به لیست احزاب اعتماد کنند و معرفی نامزدها، کارشناسی شده باشد.

وی با بیان اینکه از لیست مورد حمایت جبهه پیشرفت و عدالت در استان اردبیل، سه نفر از سوی مردم انتخاب شده اند و یک نفر نیز به دور دوم کشیده شده است ، خاطرنشان کرد: معرفی دو پدیده انتخابات ( احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین و محمد خوش سیما از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت) از سوی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل را پیروزی و افتخاری برای این جبهه و احزاب عضو آن می‌دانیم.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل ادامه داد: معرفی این پدیده ها از ناحیه دبیران و احزاب این جبهه، بر مبنای شناخت و ارزیابی‌های دبیران و کارشناسان ما بود و هرگز دوستی و روابط دیگر ملاک ارزیابی‌ها قرار نگرفت.

وی خطاب به منتخب مردم گفت: شما بر اساس آرای مردم به حق خود رسیدید و ما نیز افتخار می‌کنیم که شما در لیست ما بوده و هستید اما احزاب در حالی که حقوق و مزایایی ندارند، به صورت خودجوش فعالیت کرده اند و تلاش می‌کنیم در استان اردبیل، با افزایش اعتماد مردم به احزاب، تاثیر تحزب در انتخابات بعدی بالاتر از ۵۰ درصد باشد.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: در دوره انتخابات از نامزدهای خود حمایت کرده ایم و اکنون از آنها که منتخب مردم هستند صیانت می‌کنیم و خوشبختانه آقای بیوته قبل از ورود به مجلس، شخصیتی شناخته شده هستند.

کوهی ابراز امیدواری کرد که جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل در ایام انتخابات بعدی از عملکرد بیوته، نزد مردم سربلند باشد و تاکید کرد که برای رفع و رجوع مشکلات مردم استان، جلسات مطالبه گری با منتخبان و نمایندگان مردم در استان برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، احد بیوته، منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین هنرمند، طنزپرداز، چهره فرهنگی و فعال سیاسی متولد سال ۱۳۵۸ شهرستان بیله‌سوار و دارای مدرک کارشناسی ارشد مسائل و امور فرهنگی از دانشگاه اصفهان و دکترای مدیریت است که در دوره قبلی انتخابات با کسب بیش از ۳۰ هزار رای، از راهیابی به مجلس یازدهم بازمانده بود.

وی در انتخابات ۱۱ اسفندماه، از مجموع ۲۲۳ هزار و ۱۳۹ رای ماخوذه، با کسب ۴۶ هزار و ۵۳۲ رای به عنوان منتخب سوم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به مجلس دوازدهم راه یافت.

بیوته دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای رشته مدیریت، نویسنده ۱۰ جلد کتاب در حوزه فرهنگی و اجتماعی و از تدوین‌کنندگان و مولفان لغت‌نامه ترکی آذربایجانی بوده و طی سال‌های گذشته، در صدا و سیمای مرکز اردبیل فعالیت کرده است و از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنر شده، به عنوان بهترین گزارشگر صدا و سیما، بهترین برنامه‌ساز بین‌المللی، رئیس شورای حل اختلاف هنرمندان استان اردبیل و سرپرست روزنامه کار و کارگر استان اردبیل بوده است.

وی در دوره خدمت در صدا و سیما در تهیه و پخش گزارش‌های اجتماعی و طنز شبکه استانی سبلان فعالیت داشت و در برنامه «کند حیاتی» این شبکه استانی حضور پررنگی داشت و در لیست تشکل حامی صدای ملت از جمله جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل، جامعه عشایر، جهادگران ایران اسلامی، آینده پژوهان استان اردبیل، شورای وحدت استان اردبیل، مجمع متخصصین ایران و سازمان نظام پرستاری استان اردبیل قرار داشت.

ارسال نظرات