۱۶۵ مدرسه برای پذیرایی از مسافران نوروزی در لرستان تجهیز شده است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۶۵ مدرسه برای پذیرایی از مسافران نوروزی در لرستان تجهیز شده است، آمادگی پذیرش روزانه هشت هزار مسافر در مدارس لرستان وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۷۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا عزتی امشب در آیین بهره‌برداری از مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد در مدرسه تاریخی امام(ره) افزود: ۱۶۵ مدرسه برای پذیرایی از مسافران نوروزی در لرستان تجهیز شده است، آماده‌گی پذیرش روزانه هشت هزار مسافر در مدارس لرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد دارای ۱۳ اتاق و ۶۰ تخت است که یکی از بهترین خانه معلم‌های استان لرستان است.

وی اظهار داشت: برای اسکان مسافران نوروزی در لرستان ۱۰ پایگاه و ۱۶۰۰ کلاس درس تجهیز شده است، همه شرایط برای فرهنگیان فراهم شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: راه علاج مشکلات جامعه در کلاس درس است، معلمان با تربیت دانش‌آموزان زمینه ساز ساختن جامعه ایده‌آل هستند.

عزتی افزود: برای مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد از محل اعتبارات استانی ۱۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، البته دهها میلیارد تومان برای تکمیل مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هفتمین خانه معلم لرستان با ظرفیت بسیار خوبی در بروجرد احداث شده است اظهار داشت: در لرستان هفت خانه معلم با ۱۳۰ اتاق وجود دارد، که تجهیزات و امکانات خانه معلم‌ها باعث ماندگاری مسافر در لرستان شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار