آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم:

همه فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی نتوانسته ملت ما را از انقلاب جدا کند

آیت الله مصباحی مقدم گفت: حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف موجب شد که دشمنان بدانند ملت عزیز ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده است و همیشه در هر مقطعی حمایت خود را از نظام اعلام می کند.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۵۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم منتخب مردم در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری؛ اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف  موجب شد که دشمنان بدانند که ملت عزیز ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده است و حمایت خود را از نظام اعلام می کند و همه فشارهایی که دشمنان انقلاب  اسلامی بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد کرده اند نتوانسته است ملت ما را از انقلاب جدا کند.

وی افزود: حضور معنی دار و مجاهدانه مردم در پای صندوق های رای حکایت از حمایت قاطبه مردم مسلمان ایران از انقلاب دارد و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم در مراحل بعدی و انتخابات ریاست جمهوری هم در 15 ماه دیگر  باشیم .

مصباحی مقدم افزود: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب نیز از این حضور حماسی مردم خرسند شدند انشاء الله این حضور باید تکرار شود مجلسی هم که تشکیل می شود باید مجلسی باشد که به مشکلات و گرفتاری های  مردم توجه و عنایت داشته باشد و هزینه اضافی برای بخش عمومی کشور و دولت ایجاد نکنند تا نرخ تورم رو به کاهش بگذاردالبته نرخ تورم نزولی شده است که امیدواریم با سرعت بیشتری نرخ تورم کاهش پیدا کند.

  دفتر آیت الله   مصباحی مقدم به روی همه باز است

حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران نیز با تبریک  ماه مبارک رمضان اظهار داشت: جامعه ایثارگران از آیت الله مصباحی مقدم به طور قاطع حمایت خود را اعلام می کنند چون ایشان هم ولایت مدار   و هم مورد تایید مقام معظم رهبری هستند و هر کسی که به دفتر ایشان مراجعه کرده است دست خالی برنگشته و ایشان به مشکلات آنها رسیدگی کرده است.  

ارسال نظرات