فرمانده پایگاه امام حسین علیه السلام

محفل انس با قرآن در پایگاه مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام از برگزاری محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۴۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ماه مبارک رمضان و برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، محفل انس با قرآن با حضور پر شور برادران بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین علیه السلام شهر فیروزکوه برگزار شد.

 

فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این محفل در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه برپایی محافل انس با قرآن موجب نهادینه‌شدن قرآن در متن جامعه و از دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: برگزاری محفل‌های انس با قرآن زمینه‌ساز رهایی جوانان از ناهنجاری‌های اجتماعی و سلاح کار‌آمد در برابر جنگ نرم است.

 

وی برگزاری محفل انس با قرآن کریم را یکی از ضرورت‌های جامعه اسلامی دانست و افزود: محفل انس با قرآن تجلی ارادت انسان‌ها به ذات پروردگار است و این کتاب الهی ما را به استوارترین راه‌ها راهنمایی می‌کند و پشتوانه‌ای است که انسان‌ها را از بسیاری مشکلات رهایی و در مسیر عبودیت قرار می‌دهد.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اضافه کرد: باید بتوانیم با بهره برداری از فیوضات این ماه مبارک انقلاب اخلاقی را در درون خود ایجاد کنیم.

 

وی با اشاره به این حدیث از ائمه اطهار که هر کس یک آیه در ماه مبارک رمضان بخواند ثواب ختم کل قرآن کریم را نصیب خود کرده است گفت: در همین راستا محفل نورانی و معنوی انس و تلاوت قرآن با همکاری هیئات امنا مسجد با استقبال روزه داران در این ماه برگزار می شود.

 

گفتنی است محافل قرآني با حضور برادران و خواهران بسیجی قاری و مربیان شهرستانی از ابتدا ماه مبارک در پایگاه های بسیج شهرستان شروع شده است و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد شد.

 

خبرنگار بسیج/علیرضا رحیمی

ارسال نظرات
آخرین اخبار