خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون:

راه رسیدن به کمال انس گرفتن با قرآن است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون گفت: راه رسیدن به کمال در دنیا و آخرت انس و مودت با قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۰۸
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون در محفل انس با قرآن نیروهای مسلح که در سطح شهرستان کازرون در نمازخانه تیپ تکاور امام سجاد(ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همه هم و غم اولیاء الهی برای به سرمقصود رساندن انسان ها رسیدن به راه الهی به وسیله قرآن است.
وی ادامه داد: یکی از راه رسیدن به کمال، سعادت و مودت در دنیا و آخرت انس گرفتن با قرآن کریم است و انس گرفتن با قرآن یعنی خود را به قرآن نردیک کردن می باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون تصریح کرد: اگر به دنبال زندگی زیبا و سعادتمند هستیم باید به دنبال قرآن حرکت نمائیم و اگر کسی به قرآن نزدیک شود خداوند او را یاری و سعادتمند خواهد نمود.
وی ادامه داد: سنت خداوند برای تنزیل یک امر مهم یعنی قرآن تدریجی نازل نمودن بود همان طور که خلقت آسمان و زمین را در شش شبانه روز خلق کرد و خلقت قرآن کریم بنا به نیاز و ضرورت انسان خداوند قرآن را بر پیامبر نازل کرد.
حجت الاسلام محمدی به اهمیت و برتری قرآن کریم بر سایر کتاب های دیگر اشاره و تصریح کرد: بر خلاف کتب های دیگر همچون تورات و انجیل که دچار تعریف شدند، قرآن کریم محور را خداوند متعال معرفی می کند و در تورات و و انجیل قدرت انسان را معرفی می کند که بر این اساس مبنای تشکیل تمدن غرب و نادیده گرفتن قدرت خداوند متعال را به رخ می کشند.
وی بر اهمیت دادن به قرآن کریم در زندگی و اینکه قلوب را نگذاریم با وجود قرآن مرده شود و عاجز نباشیم از درک مفاهیم قرآن تاکید و خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما به دنبال حذف و یا تعریف کتا ب الهی قرآن هستند چرا که نتیجه قرآن را در مسائل امروز جهان که تجسم عینی قرآن است می بینند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون افزود: مسائل غزه و فلسطین که عده ای کمی با کمترین تجهیزات در مقابل گروهی زیاد و تا دندان مسلح ایستادگی می نمایند مصداق کامل آیه249 سوره بقره كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ می باشد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم قاریان قرآن کریم به نیت از شهدا، خصوصا شهدای مدافع حرم به اجرای تلاوت مجلس قرآن کریم پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار