خبرهای داغ:

در نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی؛ برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب ویژه بانوان

مسئول نشست های تخصصی و عفاف و حجاب چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی، از فعالیت ۱۱ غرفه پوشاک اسلامی در دل نمایشگاه خبر داد و گفت: سلسله نشست های عمومی و تخصصی ویژه بانوان هم در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۰۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- «طوبی ولی پور» در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن کریم به نقش و اهمیت برپایی نمایشگاه قرآن کریم اشاره و برگزاری سلسله نشست های تخصصی و عمومی را از برنامه های در نظر گرفته شده در این رویداد فرهنگی ذکر کرد.

وی ادامه داد: نشست های تخصصی و عمومی با موضوعات مختلف قرآنی ویژه بانوان در روزهای سوم و چهارم برپایی نمایشگاه برای علاقه مندان و با بهره گیری از ظرفیت استادان حوزه علمیه الزهرا (س) برگزار می شود.

 وی اظهارکرد: برگزاری نشست هایی نیز با حضور استادان دانشکده علوم قرآنی هماهنگ شده و نسبت به برگزاری در طول نمایشگاه اقدام می شود.

ولی پور همچنین با توجه به ابعاد گسترده  نمایشگاه در بعد معنوی، تربیتی، اخلاقی و اجتماعی افرود: از ظرفیت ایجاد شده استفاده  کردیم و با عرضه پوشاک اسلامی در قالب ۱۱ غرفه، به مسئله روز جامعه که نیاز جامعه محسوب می شود، پرداختیم.

مشاور امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، برپایی غرفه پاسخ به شبهات و احکام شرعی مخصوص بانوان را از دیگر برنامه های نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: با دیوارنویسی شبهات، سعی در جذب مخاطب و پاسخگویی به شبهات و احکام شرعی خواهیم داشت.

 گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که شب گذشته در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده، تا بیست و هفتم ماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۹ تا ۲۳ برای علاقه مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظرات