سردار کرمی:

بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی حضوری مؤثر و فعال دارد

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی حضوری مؤثر و فعال دارد گفت:بسیج در عرصه اشتغالزایی با جدیت وارد کار شده و نقش موثری در توسعه اشتغال و کار آفرینی دارد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۸۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی حضوری مؤثر و فعال دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی عصر امروز با حضور دکتر فتاحی، رئیس سازمان سامانه‌های انشعابی و انرژی‌های تجدید پذیر و دیگر مسئولان استانی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه سردار جهانبخش کرمی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به سالگرد عملیات بدر اظهار داشت: عملیات بدر بسیار سخت بود به صورتی که یک هفته به طور شبانه روز طول کشید و فرماندهان بسیاری از جمله شهید مهدی باکری، شهید احدی، شهید رستم خانی و دیگر شهیدان در این عملیات به شهادت رسیدند.

وی افزود: قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در جمع‌بندی عملیات گفتند که رزمندگان ۳۱ عاشورا با فرماندهی شهید مهدی باکری در این عملیات حسین وار جنگ کرده و حسین وار به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: آن روز میدان جهاد جبهه بود و شهدا تا آخرین نفس مجاهدت کرده و به تکلیف خود عمل کردند و امروز مردم، جوانان و بسیجیان در صحنه‌ای دیگر در مقابل دشمنان مجاهدت می‌کنند.

وی بیان کرد: طبق فرموده رهبری مردم در هر صحنه‌ای که در مقابل دشمن ایستادگی کند جهاد است چه جهاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، جهاد تبیین، جهاد سازندگی محرومیت زدایی باشد تفاوتی نمی‌کند، زیرا برای حفظ نظام و ارزش‌های آن جهاد صورت می‌گیرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی حضوری مؤثر و فعال دارد گفت: بسیجیان در صف مقدم و در وسط میدان هستند؛ سیل، زلزله، دفاع از کشور، حفظ امنیت و. بدون هیچ چشم داشتی یاری رسان و کمک کننده هستند و گام‌های بلندی در تمام جهاد‌ها مخصوصاً جهاد سازندگی و محرومیت برداشته‌اند.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبری بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری بسیج نیز در این عرصه وارد کار شده و با تمام توان در حال کار است و نقش موثری در توسعه اشتغال و کار آفرینی دارد.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات