کشف ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۲۱ کیلوگرم پیش ساز ترقه در این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۱۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار یحیی الهی  در گفت و گو با  رسانه ها اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر فعالیت افرادی در امر خرید و فروش مواد محترقه با انگیزه سود جویی در ایام چهارشنبه سوری، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل های مورد نظر اعزام شدند و ۱۴ نفر تهیه و توزیع کننده مواد محترقه را دستگیر و در بازرسی از اماکن مربوطه ۱۰۰ هزار انواع مواد محترقه و بیش از ۲۱ کیلوگرم مواد پیش ساز ترقه و منفجره کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره اینکه پلیس خادم و خدمتگزار مردم است، عنوان کرد: پلیس با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش و آرامش مردم را داشته باشند قاطعانه و برابر قانون برخورد می کند.

 

کشف ۲۲ فقره سرقت در خرم آباد

 

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری پنج سارق خبر داد و اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و همچنین کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهمان به ۲۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات