رییس کتابخانه های نمین:

ادارات در معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی اهتمام جدی داشته باشند

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان نمین گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی به کتابخانه های عمومی نمین کمک کنند.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۲۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

ادارات در معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مهین سلامت بعدازظهر روز شنبه در نشستی که با حضور بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی شهرستان نمین برگزار شده بود اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان بزرگترین جشنواره کتاب کشور از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به لزوم اطلاع رسانی و شرکت آحاد مردم شهرستان نمین در این جشنواره اشاره و افزود: دستگاه‌های مرتبط در اطلاع رسانی این جشنواره اهتمام جدی داشته و برای اطلاع رسانی و ترغیب اهالی شهرستان نمین از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

وی به کسب مقام سوم کتابخانه های عمومی شهرستان نمین در بین کتابخانه های عمومی استان در برگزاری نمایشگاه‌ها اشاره و افزود: دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویج کتابخوانی، کتابخانه های عمومی شهرستان را یاری کنند.

مهین سلامت با بیان اینکه هر کتابی برای هر کسی مناسب نیست افزود: کتابخانه عمومی شهرستان نمین آماده معرفی کتاب‌های مفید در نشست‌ها و جلسات مختلف برای خانواده‌ها و فرزندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست دو کتاب با عنوان «آیا کودک شما از مرگ عزیزان غمگین است» توسط «فریبا جعفری» مسئول کتابخانه فرهنگ نمین و کتاب «مامان و معنای زندگی» توسط «سمیه کوکب بخت» مسئول کتابخانه حبیب الله امامی نمین در زمینه خانواده و کودکان به شرکت کنندگان در جلسه معرفی شد.

ارسال نظرات