همایش تجلی و اخلاص در لرستان برگزار می‌شود

مسوول سازمان اردویی سپاه لرستان گفت: روز ۲۱ اسفند به منظور تجلیل از تلاش‌ فعالان این عرصه جشنواره «رهاورد سرزمین نور» و همایش تجلی و اخلاص(تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور ۱۴۰۲)لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۵۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با بیان اینکه اعزام به اردوی راهیان نور از ابتدای سال جاری تا ۲۰ اسفند ماه ادامه داشته و به دلیل ماه مبارک رمضان اعزام نوروزی نداریم، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ هزار نفر از همه اقشار به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند که ۲هزار و ۵۰۰ نفر از اعزامی‌ها به مناطق عملیاتی غرب کشور بوده است.

 

وی با بیان اینکه اردوی راهیان پیشرفت در کنار اردوهای راهیان نور انجام شده افزود: علاوه بر ۱۵ هزار نفر، ۳۳ هزار نفر آمار کل اعزام به اردوی راهیان پیشرفت لرستان است که در سطح استان و خارج از استان انجام شده است.

مسوول سازمان اردویی سپاه لرستان بیان کرد: هدف نخست و مهم اردوی راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معرفی الگوهایی به جوانان امروزی است

وی گفت: روز ۲۱ اسفند به منظور تجلیل از تلاش‌ فعالان این عرصه جشنواره «رهاورد سرزمین نور» و تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور لرستان برگزار می‌شود.

 

سپهوند تصریح کرد: ۳۰۰ نفر اعزام به راهیان مکتب سلیمانی نیز طی سال جار داشته‌ایم

ارسال نظرات
آخرین اخبار