خبرهای داغ:

به همت ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛ نشست قرارگاه تعالی «زن و خانواده» برگزار شد

به همت بسیج جامعه زنان ناحیه بسیج امام حسن‌محتبی(ع) بمناسبت روز تأسیس بسیج جامعه زنان و پیام تاریخی مقام معظم رهبری در رابطه با الگوی سوم‌ زن، نشست قرارگاه تعالی زن و خانواده در منطقه پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۷۲
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، در این همایش حجت الاسلام جوشقانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک سالروز تاسیس جامعه زنان که همزمان با سالروز بیان منویات مقام معظم رهبری در مورد بیانیه الگوی سوم زن است، بیان داشت: خواهران بسیجی در تمام موضوعات از جمله خانواده، جمعیت و در این اواخر جهاد تبیین در صحنه‌ انتخابات تلاش خود را کردند که مشارکت در انتخابات را تا بیشتر از ۵۰ درصد رقم بزنند.

وی افزود: بسیجیان منویات حضرت اقا را با جهاد تبیین و بصیرت افزایی در استان قم عملیاتی کردند.
جوشقانیان عنوان کرد: از بستر قرارگاه تعالی زن و خانواده بانوانی پا به عرصه جهاد تبیین گذاشتند که ثمرات آن را در قم مشاهده کردیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) گفت: بسیج شجره طیبه صالحین است و میراث ماندگار شهدا که قالب فعالیت‌های آن توسط خواهران رقم می‌خورد.
وی اذعان کرد: اگر تلاش شبانه روزی بسیجیان نبود مشارکت حداکثری در انتخابات رقم نمی‌خورد.
حجت الاسلام جوشقانیان ضمن اشاره به اینکه کرامت زن و احترام به زن در تمام سطوح اقشار و اصناف فقط با واسطه خود بانوان بسیجی رقم می‌خورد افزود: سازمان بسیج مستضعفین ساختار پایگاه مقاومت را برای خواهران به صورت ویژه طراحی کرده است که قرارگاه تعالی زن و خانواده تحت عنوان هویت زن مسلمان تشکیل و تحکیم خانواده را در نظر گرفته است و بسیجیان خواهر موضوعی که دشمن در دستور کار خود قرار داده را باید خنثی کنند.
وی عنوان کرد: فرمایشات و برنامه‌های رهبر انقلاب تمام نقش‌های دشمن در مسأله زن و خانواده را نقش بر آب کرد؛ ایشان با هدایت خود راه را نشان دادند و خواهران نقش و تکلیف خود را شناختند. بصورتی که در هر ماموریتی مانند جمع آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان، تمام تلاش خود را بکار میگیرند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با توجه به آمار نخبگانی پردیسان عنوان کرد: در پردیسان با حضور ۲۳هزار خانواده طلبه و جمعیت نخبگانی حرف برای گفتن زیاد است که در قرارگاه تعالی زن و خانواده خواهران بسیجی با تبیین هویت زن می توانند موفق عمل کنند.

ارسال نظرات