اجرای برنامه های فرهنگی و میز خدمت برای کودکان کار

سرهنگ یوسفی مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا استان مازندران از مرکز همدل شفق طبرستان مرکز استان مازندران بازدید سرزده داشته است.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۰۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح روز پنجشنبه سرهنگ یوسفی به همراه مسئولین امور خواهران سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا استان مازندران از مجموعه حمایت کودکان کار و بی سرپرست و بدسرپرست همدل شفق طبرستان بازدید و بازرسی بعمل آورد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا استان مازندران از اجرای برنامه های فرهنگی در این مجموعه خبر داد و گفت: در بازدید بعمل آمده مقرر شد صبح روز شنبه با همکاری مرکز نیکوکاری شهید سلیمانی و واحد های صنفی پوشاک شهرستان ساری و اتحادیه پوشاک ضمن بازدید از کودکان کار با اهدای جوایز پوشاک از زحمات کودکان تقدیر خواهد شد.

سرهنگ یوسفی اذهان داشت: انشاالله در ماه مبارک رمضان سفره افطاری در این مجموعه با حضور مسئولین اجرا خواهد شد و میز خدمت برای کودکان کار برگزار می‌شود.

سرهنگ یوسفی به جهت حمایت از کودکان کار در طرح استاد شاگردی افزود: با همکاری اتحادیه های خیاطان به کودکان دختر و دیگر اتحادیه های صنفی شهرستان به کودکان پسر آموزش حرفه در قالب استاد شاگردی اجرا خواهد شد.

در آخر جلسه مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا استان مازندران در این بازدید از زحمات خانم رست پناه مسئول موسسه حمایت از کودکان کار همدل شفق طبرستان تقدیر بعمل آورد و برای ایام عید هم از اصلاح سر با همکاری اتحادیه پیرایش مردانه و آرایشگران زنانه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار