خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سرافراز در گفتگو با بسیج:

اردوهای فرهنگی راهیان نور، یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: علی‌رغم تلاش‌های مذبوحانه دشمن برای کم‌رنگ جلوه دادن ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، امسال نیز میلیون‌ها نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۲۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

اردوهای فرهنگی راهیان نور، یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «سرافراز» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه حضور خود در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ولی امر مسلمین در باب اهمیت مقوله جهاد تبیین، باید بدانیم که یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین، برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور است. 

 

وی با بیان اینکه بدون انجام اقدامات تبیینی و به ویژه تبیینِ درست، هیچ فکر و اندیشه‌ ای، رواج عمومی پیدا نخواهد کرد، گفت: باید با تمام توان و تخصص خود، به تبیین عظمت و بزرگی کاری که شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام دادند بپردازیم.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، حضور میلیونی کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را یکی از جلوه‌های پاسداری از دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در اردوهای راهیان نور با ارائه محتواهای مفید و سازنده به قشر نوجوان و جوان، پیوند مستحکمی میان دفاع مقدس و نسل امروز برقرار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سرافراز، اردوهای راهیان نور را یک سنگر محکم در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن عنوان کرد و بیان داشت: به فضل الهی امسال نیز همچون سنوات و ادوار گذشته، شاهد رونق و شکوه فراوان حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و این در حالی است که دشمن طی سالیان اخیر با تمام توان و امکانات خود، تلاش‌های مذبوحانه‌ای را در راستای کم‌رنگ جلوه دادن ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس انجام داده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها